onsdag den 31. august 2011

Min far er væk

Hej alle

Jeg ville have snakket med min far i går aftes, men jeg kunne ikke få fat i ham. Han er ikke hjemme ved min mor og tager ikke sin telefon. Min mor ved ikke hvor han er. Det er ret bekymrende! Vi har ikke meldt ham savnet eller noget endnu, for der er sikkert en fornuftig grund til at han ikke er til at få fat i... Men vi er ret urolige. Han plejer ikke bare sådan at smutte uden at give besked først.

Jeg ved ikke om det her har noget med sagen at gøre. Men jeg synes mit liv har taget en underlig drejning på det sidste. Jeg har overværet en kidnapning, min far er forsvundet og måske er jeg blandet ind i et eller andet mystisk DNA-forsøg... Det var ikke lige det jeg havde troet ville ske da jeg efterlyste min dobbeltgænger i sidste uge! Men tak fordi I allesammen gør så stor en indsats for at hjælpe mig med at opklare det her.

25 kommentarer:

Meanna sagde ...

Selvom jeg håber, der er en logisk forklaring, kan jeg ikke lade være med at kode begivenheden sammen med alt det andet.

Line sagde ...

Har i dag fået følgende besked:

"Hej Line. Jeg tror organisationen har mistanke om at vi kender til deres skjulte hjemmeside med de fortrolige dokumenter. De er begyndt at gemme ting på deres officielle hjemmeside i stedet. Led i nærheden af den gule trøje, hvis du vil hjælpe Magnus. Hilsen KB"

Går man ind på hjemmesiden regene.dk, under metode og klipper på pigen med den gule tshirt, får man downloadet et meget interessant dokument, som sandsynligvis har noget at gøre med din fars forsvinden!

Meanna sagde ...

Er KB måske Konrad Bernstein? Den mand, der bliver omtalt i de papirer, jeg hentede.

Line sagde ...

Jo, det må det helt klart være! Men han havde jo ret i, at der lå et dokument på hjemmesiden - så måske han ikke er helt galt på den alligevel...?

Arco sagde ...

Fedt du var en tur i banken Meanna - må have været en spændende, men også vild oplevelse sådan at komme ned i kælderen i banken. Der har jeg aldrig været.Glæder mig til at se de dokumenter, som du hentede. Gad vide hvad det skal betyde - for hvad er det, KB vil sige, hvis KB = Konrad Bernstein? Hvorfor viser han lægeerklæringer om sig selv - at han er skizofren Og taler om organisationen og skyggen? Prøver nogle at tillægge ham en diagnose?

Arco sagde ...

Og ja der er helt sikkert en sammenhæng mellem din fars forsvinden og den mailkorrespondance, der dukker op, når man trykker på den gule t-shirt. Er KB mon muldvarpen? Og hvor er din far? - for slet ikke at tale om din dobbeltgænger? Hmm - der er mange spørgsmål, jeg håber virkeligt, at du - med vores hjælp - kommer det nærmere.

Nordjyden sagde ...

Det er ikke så godt hvis vores eneste kilde er skizofren! Men det kan jo også være at det ikke passer... at nogen har fået ham indlagt, for at få ham til at tie stille. Hvis man kan det... Kræver nok nogen gode kontakter :)

Meanna sagde ...

Måske fik KB mig til at finde hans lægeerklæring for at vise, at politiet ikke er til at stole på.

CilleR sagde ...

Tror også, at KB vil fortælle, at han har rent mel i posen, og at nogle prøver at få ham til at fremstå som skizofren. Mon det hele kan have noget at gøre med organisationen? At der har været en skeptisk journalist, der har snaget lidt for meget - hvis det er sandt, så skyr organisationen da ingen midler

Jönsson sagde ...

Nu stopper I altså - hvorfor tror I på en mand, som har papir på, at han taler i gåder og lever i en anden verden? Han har vist set for mange film. Nej, Magnus må have set dobbelt den aften i byen - og et par gange siden hen. .

Meanna sagde ...

ØST: 57.046526N, 9.945854E. Hvis I krydser jeres informationer, finder I stedet, hvor Organisationen holder Mads fanget. Tag ikke derhen, det kan være farligt.

John Dale Goober sagde ...

Jeg har modtagen en SMS fra KB der siger " NORD: 57.050000N, 9.931554E. Hvis i krydser jeres informationer finder I stedet hvor organisationen holder Mads fanget. Tag ikke derhen. Det kan være farligt."
Hvis man intaster koordinaterne i Google Maps får man et punkt der ligger i limfjorden. Nærmeste adresse er Stuhrsvej 1. Se her

Tror i det er sikkert at fortsætte med at skrive på denne blog?

John Dale Goober sagde ...

Tror firmaet Tl Byg Frejlev A/S holder til på adressen, men de har næppe noget med det at gøre

Arco sagde ...

Er der andre, som har modtaget sms? For det kunne se ud som om, der er brug for flere koordinater?

CilleR sagde ...

Jeg har modtaget en sms fra KB: VEST 57.046526N, 9.921854E. Hvis i krydser jeres informationer finder I stedet hvor organisationen holder Mads fanget. Tag ikke derhen. Det kan være farligt." Koordinatet henviser til Møllegade i Aalborg. Kan ikke lige finde ud af, hvem der bor der. Kan I?

Anonym sagde ...

Ok, så der er blevet sendt nogen koordinater som hedder noget med vest, øst og nord.. Så mangler vi vel syd, tror I ikke? Det virker mest logisk.

Meanna sagde ...

Jeg har fået endnu en sms: SYD: 57.039145N, 931554E

Meanna sagde ...

Jeg har fået endnu en sms: SYD: 57.039145N, 931554E

Anonym sagde ...

Fedt nok! Og så skulle vi krydse dem på en eller anden måde?

Anonym sagde ...

Jeg har også fået denne:

SYD: 57.039145N, 9.931554E.

Men hvordan krydser vi dem...?

Arco sagde ...

Hvad hvis vi forbinder alle koordinater - fx nord og syd og øst og vest - så KRYDSER de vel et sted?

John Dale Goober sagde ...

http://dl.dropbox.com/u/12387359/Sk%C3%A6rmbillede%202011-09-02%20kl.%2018.12.01.png

Det er vist en bygning hvor der holder mange firmaer til. Virker lidt urealistisk at holde en mand fanget der, men der kan selvfølgelig være mange skjulte ting i sådan en stor bygning. Spændende!

Nordjyden sagde ...

Krydset er lige ved Nordkraft, kan jeg se. Det er en gammel fabrik som er lavet om til kulturcenter... Men der er faktisk vildt mangle skumle steder i bygningen stadigvæk!

Anonym sagde ...

Godt fundet...

Line sagde ...

http://maps.google.dk/maps?hl=da&tab=ll

Har prøvet at indtaste alle koordinater i Google Maps - men hvordan vi kommer videre, ved jeg ikke...