tirsdag den 23. august 2011

Kaos derhjemme!

Tak fordi I prøver at hjælpe mig alle sammen! Jeg er selvfølgelig ret skeptisk overfor idéen om at jeg skulle have en tvilling jeg ikke kender til. Men jeg spurgte alligevel mine forældre om muligheden for at jeg har en tvillingebror som går rundt derude et sted.´.. De sagde at det selvfølgelig ikke var muligt og at jeg skulle holde op med at snakke om sådan noget pjat. Men så viste jeg billedet fra min telefon til min mor og så blev hun helt bleg og faldt sammen på gulvet. Hun brød helt sammen og det endte med at vi måtte ringe efter lægevagten, så han kunne give hende noget beroligend. I dag er hun stadig helt til rotterne, men hun vil ikke sige hvad det er der er galt.Min far blev helt vildt vred og nægter at diskutere emnet. Jeg ved ikke hvad der sker med mine forældre?! Jeg er totalt i vildrede efter alt det der er sket...ved ikke hvad jeg skal stille op. Måske skulle jeg bare glemme det hele… Men det tror jeg ikke jeg kan nu. Er der nogen der ved hvordan man egentlig finder ud af om man har en tvilling??

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

WOW, det lyder vanvittigt. Stakkels din mor… Lyder som om du har rippet op i et eller andet.

Lisa sagde ...

Åh nej…. Det bliver da mere og mere mærkeligt det her!!

Sunshine sagde ...

Tror I ikke der findes en eller anden database med oplysninger om alle som er født i Århus på en bestemt dag?

Jönsson sagde ...

Den slags databaser findes, men dem kan du ikke få adgang til.

CilleR sagde ...

Det eneste du kan gøre er at finde frem til personen på billedet selv. Jeg ved bare ikk lige hvordan…

Anonym sagde ...

Jeg sys du skal melde dig til forsvunde danskere!!! :)

Anonym sagde ...

Ja, du har helt sikkert rippet op i noget, når din mor reagerer sådan. Jeg synes forsvundne danskere er en god idé, Hvis du synes du kan byde din mor det.

Sunshine sagde ...

Du kunne også hænge en masse plakater op rundt omkring i byen... Sådan er der mange der bliver eftersøgt.

KDG sagde ...

Der er nogle der mener, at vi alle har en dobbeltgænger......

Lisa sagde ...

Det er faktisk en god idé at hænge nogle plakater op. Jeg kender en som arbejder på et trykkeri... Han vil sikkert godt hjælpe.

Magnus sagde ...

Fedt Lisa! Du kan lige skrive mig en mail, så kan vi snakkes ved (magnus.nielsen.89@gmail.com)