lørdag den 3. september 2011

Mads er fundet - tak for hjælpen!!

1 kommentar:

Magnus sagde ...

Som I måske kunne se på videoen var jeg ikke helt frisk da jeg filmede den... og derfor fik jeg selvfølgelig ikke fortalt det hele. Så jeg skylder jer vist en forklaring på hvor Mads har været hele mit liv! Det viser sig, at min mor faktisk fødte tvillinger dengang jeg kom til verden, 4. september 1989. Men det ene barn var dødt ved fødslen - det var i hvert fald det hun fik at vide. Den oplevelse har hun naturligvis brugt mange år på at bearbejde og derfor er det selvfølgelig et kæmpe chok for hende pludselige at finde ud af, at hendes søn faktisk lever og nu næsten er voksen!

Det var min far som havde indgået en aftale med organisationen om at de måtte bruge Mads til deres forsøg på at skabe et "super-menneske"... Altså et menneske med større intelligens, flere kræfter, bedre modstandskraft overfor sygdomme osv.Hvorfor min far gjorde det ved vi stadig ikke og jeg ved ikke om vi nogensinde finder ud af det...

Mads er vokset op i en plejefamilie med to forældre, som begge er forskere og arbejder for organisationen. Efter at have læst rapporten om forsøgene som blev lækket var jeg selvfølgelig ret nervøs for at møde ham og bange for at han ville være virkelig agressiv eller syg. Han har desværre også store helbredsmæssige problemer, blandt andet med for højt blodtryk og med hjertet, men han har lært at kontrollere sine raserianfald... Jeg er virkelig spændt på hvilket forhold vi får i fremtiden - om vi bliver gode venner, eller bare glider fra hinanden igen. Mest af alt håber jeg bare at forsøgene ikke får for store konsekvenser for ham og at han får mulighed for at leve et nogenlunde normalt liv... Og så er jeg helt vildt glad for at jeg har fået lov at møde ham takket være jeres hjælp!